Innowacja, zdolność do wychodzenia poza utarte schematy, odwaga niezbędna do przekraczania granic i otwierania nowych możliwości – to wartości, które leżą u podstaw Grupy FAAC i całej jej historii, od momentu założenia firmy w 1965 roku.

Wieloletnia historia marki, cechująca się pionierskim duchem i troską o przyszłość, ukształtowała Grupę FAAC i do dziś stanowi podstawę, na której marka buduje swoją pozycję.

Po 50 latach działalności FAAC pragnie podkreślić te wartości i upamiętnić tych, którzy jako pierwsi określili cele marki. Stworzyli tym samym jej filozofię, która od zawsze wyróżnia firmę, jej pracowników i partnerów.

Doceniamy rolę wynalazcy i pioniera, który w znaczący sposób poprawił jakość naszego życia codziennego – najpierw we Włoszech, a następnie na całym świecie.

Innowacyjny geniusz, który Giuseppe Manini (patrz zdjęcie) zaszczepił i pielęgnował w FAAC od momentu powstania firmy, sprowadza się do przekonania, że sukces i zrównoważony biznes opiera się na dostarczaniu prostych i skutecznych rozwiązań, spełniających nasze codzienne potrzeby.

Rozwiązania, które otworzyły nas na wiele więcej

FAAC S.p.A.