Search on the map all our branches. Where applicable you can directly access the local site
This area is reserved for professionals.
If you are not registered yet you can ask for credentials by filling this form
Forget Password
Czy jesteś klientem indywidualnym?
Czy sprzedajesz automatykę lub jesteś instalatorem?
Doradztwo techniczne i projektowe
Chciałbyś zautomatyzować swoją bramę, ale nie wiesz jaki produkt wybrać?
Skorzystaj z naszego konfiguratora, bądź skontaktuj się z jednym z naszych Partnerów Handlowych.
Polecamy kontakt z naszymi autoryzowanymi Partnerami. Tylko wtedy zyskujesz 100% pewność jakości i oryginalności produktów FAAC.
Nie, firma FAAC POLSKA prowadzi sprzedaż tylko do Klientów, którzy mają podpisaną umowę o współpracy,
Zapraszamy do kontaktu z salonami sprzedaży, które można znaleźć:
Dealer Locator
Napędy FAAC nie są produktami DIY, w związku z tym nie możemy przekazać Klientom Indywidualnym instrukcji montażu. Wszelkie czynności instalacyjne, konserwacyjne czy serwisowe przy napędach FAAC powinny być wykonywane przez wykwalifikowany personel, posiadający odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz uprawnienia (SEP). Zgodnie z punktem 8 Karty Gwarancyjnej: gwarancją objęte są wyłącznie produkty FAAC zamontowane przez uprawnioną firmę* i eksploatowane na terenie Polski.
Dodatkowo zgodnie z obowiązującym w Europie prawem, automatyzacja bramy wchodzi w zakres Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE i odpowiednich norm zharmonizowanych. Każdy, kto automatyzuje nową lub istniejącą bramę, staje się Producentem Maszyny! Zgodnie z obowiązującym prawem obowiązkowe jest zatem, między innymi, przeprowadzenie oceny ryzyka związanego z maszyną (zautomatyzowaną bramą jako całością) oraz zastosowanie odpowiednich środków ochronnych, w celu spełnienia zasadniczych wymagań bezpieczeństwa określonych w Załączniku I Dyrektywy Maszynowej.
(*) Przez „uprawnioną firmę” rozumie się firmę sieci dystrybutorów FAAC Polska Sp. z o.o. oraz firmy posiadające certyfikat uprawniający do montażu i obsługi serwisowej produktów FAAC na terenie kraju
Zapraszamy do zapoznanie się z filmikiem pokazującym działanie naszych pilotów:
FAAC udziela gwarancji na 24 miesiące. Karta gwarancyjna zyskuje ważność po podbiciu zarówno przez sprzedawcę sprzętu, jak i instalatora, który dokonał montażu.
a) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszelkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych, zakłóceń elektromagnetycznych),
b) uszkodzenia powstałe na skutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem lub podręcznikiem użytkownika, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonywanych przez użytkownika oraz osoby trzecie,
– używania niesprawnych produktów,
– używania innego osprzętu niż FAAC,
c) uszkodzenia urządzeń wcześniej rozbieranych lub naprawianych przez osoby do tego nieuprawnione,
d) urządzenia z uszkodzoną, nieczytelną, nieprawidłowo wypełnioną lub zerwaną plombą gwarancyjną,
e) uszkodzenia urządzeń użytkowanych komercyjnie niepoddanych wymaganemu przeglądowi okresowemu
co 6 miesięcy przez instalatora lub inną uprawnioną firmę*
f) wymiany części posiadających określoną żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu w czasie normalnego
wykorzystania: baterie, akumulatory, żarówki, bezpieczniki,
g) czynności konserwacyjne.
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z instalatorem, który wykonał instalację napędu przy Państwa bramie, w celu prawidłowego zdiagnozowania oraz usunięcia ewentualnej usterki.
W przypadku dokonania 4 nieskutecznych napraw gwarancyjnych uważanych powszechnie za istotne, kupującemu przysługuje prawo wymiany towaru na nowy, wolny od wad. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego czterokrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
W takiej sytuacji jest parę możliwości, aczkolwiek należy pamiętać, że taka naprawa będzie już usługa płatną. Mogą się Państwo skontaktować z punktem sprzedaży, którym był zakupiony produkt, wyszukać innej firmy w zakładce “Gdzie kupić” (zaznaczając usługi serwisowe ) lub skontaktować się z Działem Technicznym FAAC.
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentem:
Download (PDF, 1013KB)
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas! Zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy. Wszelkie pytania zostaną przekierowane do odpowiedniego działu i odpowiemy najszybciej, jak jest to możliwe.
Wybierz temat maila Wsparcie techniczne i serwisInne Twoje imię i nazwisko Twój mail Wiadomość
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FAAC Polska z siedzibą w Warszawie, Kopijników 12. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@faac.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. jako usprawiedliwionego interesu administratora. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa . 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lat. 6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Odanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu.
Wyrażam zgodę na przesłanie materiałów marketingowych na podany przeze mnie adres e-mail. (Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, poprzez wysłanie wiadomość e-mail)